Я знала, що не все буде так райдужно, але ніяк не очікувала, що створення презентації доведе мене до сказу. По-перше, тому що проект я готую з однієї теми, а відео зробила з іншої, по друге, усвідомлення того, що мені не хочеться більше робити набір слайдів, а по-третє, я боюся, що тепер буду "бракувати" презентації, які створюють мої учні.
А ще, дякую Вам, Артеме Володимировичу, що свого часу навчили мою Дашу створювати супер-презентації. Без її цензу я тепер не маю права щось взяти в школу)))
Отже, я - молодець, я вже хочу 5 клас з яким я буду крок за кроком реалізовувати все, що у моїй голівонці чудиться (бідні діти)))).
Тепер стосовно презентації. В 11 класі ми вчили "Чуму" А. Камю і усвідомлення того, що ми зараз знаходимося у стані "зачумленості" не залишає, і це страшно... Події Майдану тривали 95 днів, за один лише 94 день чуми в Орані померло 124 чоловіки. Аналогію із Небесною Сотнею важко не помітити...
Вважаю, що саме так треба репрезентувати книгу. Моє відео - це спроба зробити буктрейлер, який можна використати на етапі мотиваці 1 уроку по вивченню роману.
Загрузити відео на блог не змогла, сказали мені, що воно завелике.
Тому запрошую всіх перейти за посиланням http://youtu.be/656Y8bBA9qg і переглянути моє відео.
А ще, дякую Вам, Артеме Володимировичу, що свого часу навчили мою Дашу створювати супер-презентації. Без її цензу я тепер не маю права щось взяти в школу)))
Отже, я - молодець, я вже хочу 5 клас з яким я буду крок за кроком реалізовувати все, що у моїй голівонці чудиться (бідні діти)))).
Тепер стосовно презентації. В 11 класі ми вчили "Чуму" А. Камю і усвідомлення того, що ми зараз знаходимося у стані "зачумленості" не залишає, і це страшно... Події Майдану тривали 95 днів, за один лише 94 день чуми в Орані померло 124 чоловіки. Аналогію із Небесною Сотнею важко не помітити...
Вважаю, що саме так треба репрезентувати книгу. Моє відео - це спроба зробити буктрейлер, який можна використати на етапі мотиваці 1 уроку по вивченню роману.
Загрузити відео на блог не змогла, сказали мені, що воно завелике.
Тому запрошую всіх перейти за посиланням http://youtu.be/656Y8bBA9qg і переглянути моє відео.
Дітки Ваші в школі не будуть "бідними" їм буде з Вами цікаво! А ще як з 5-го класу їх привчити до цього, Ви до 11 класу їх нікому не віддасте :) Ви - молодець!
ВідповістиВидалитиУ Вас вийшло цікаве, змістовно наповнене та чудово оформлене відео.Змусило мене замислитися... Дякую!
ВідповістиВидалитиДякую, Катю. Приємно, коли твою роботу помічають)) Я дуже хотіла, щоб мої учні навчилися слухати і чути, дивитися і бачити. А ще я люблю ТНМК, і ця їхня композиція присвячена подіям Майдану. Мені ця тема дуже близька і болюча, під Слов'янськом загинув чоловік моєї сестри, він був командиром вертольоту, який збили у червні. Тому я хочу, щоб наші діти ніколи не призвели своїми діями і вчинками до наступної чуми.
ВидалитиІз задоволенням переглянула відео. Воно не тільки викликає бажання перечитати книгу, але і задуматися, міркувати, робити висновки над сучасними проблемами і головне діяти...Величезне Вам спасибі!!!!!
ВідповістиВидалитиОкремо, дякую за трек.
Любов Михайлівна, Ще раз говорю, Ви молодець, створили відео-презентацію, якою змусили усіх замислитись!
ВідповістиВидалитиАвтор видалив цей коментар.
ВідповістиВидалитиДуже влучно проведено паралель, дивилася із цікавістю. Оформлення просто відмінне - нічого зайвого і всього вдосталь. Ви молодець. У вас є чому повчитися)))
ВідповістиВидалитиОлю, Дякую. Я дуже вдячна за Ваш коментар - це так приємно, щл хтось відчуває те ж сам, що й ти.
ВідповістиВидалити