Рефлексія до модуля 3
Приємно усвідомлювати, що теоретична частина інформації, а саме те, що стосується навчання за проектною технологією, мені вже знайома. А ще приємніше усвідомлювати, що технологія розвитку критичного мислення, якою я користуюся на уроках світової літератури - теж є компонентом навчання на курсах.
А тепер уявіть що буде, якщо до всього цього я ще додам елементи екзистенційно-діалогічного навчання!!!!
Жарти-жартами, але сьогодні я була на семінарі. Я завжди на таких заходах ловлю себе на думці, що я ніколи не зможу провести урок саме так гарно, як було показано, що у мене не такі гарні і розумні діти, як ті, яких я сьогодні побачила, ну, тобто, я "сама себе пресую".
Однак сьогодні вперше мені не хотілося сидіти на уроці просто так, я шукала варіанти проведення свого уроку за допомогою тих порад, які отримала на курсах. Я вже спланувала ті теми і завдання, які мали б опрацьовувати мої діти, якби Я проводила урок. І зрештою, у мене виникло бажання показати класний урок із світової літератури із залученням власного блогу, Google - диску і безлічі тих "прибамбахів", які я вже знаю. Хоча знаю я всього лише мінімум з того, що можуть нам запропонувати нові технології.
Я вже не боюсь відкритих уроків (я в принципі і не боялась, однак завжди хотілося чогось нового, і ніяк не можна було надумати щось цікаве). Хоча свого часу я проводила урок літератури із використанням нетбуків, але як би я його зараз провела!!!
Час так швидко летить, уже 4 модуль, і розумієш, що вже скоро травень і шкода, якщо із завершенням курсів азарт до нововведень зникне.
Приємно усвідомлювати, що теоретична частина інформації, а саме те, що стосується навчання за проектною технологією, мені вже знайома. А ще приємніше усвідомлювати, що технологія розвитку критичного мислення, якою я користуюся на уроках світової літератури - теж є компонентом навчання на курсах.
А тепер уявіть що буде, якщо до всього цього я ще додам елементи екзистенційно-діалогічного навчання!!!!
Жарти-жартами, але сьогодні я була на семінарі. Я завжди на таких заходах ловлю себе на думці, що я ніколи не зможу провести урок саме так гарно, як було показано, що у мене не такі гарні і розумні діти, як ті, яких я сьогодні побачила, ну, тобто, я "сама себе пресую".
Однак сьогодні вперше мені не хотілося сидіти на уроці просто так, я шукала варіанти проведення свого уроку за допомогою тих порад, які отримала на курсах. Я вже спланувала ті теми і завдання, які мали б опрацьовувати мої діти, якби Я проводила урок. І зрештою, у мене виникло бажання показати класний урок із світової літератури із залученням власного блогу, Google - диску і безлічі тих "прибамбахів", які я вже знаю. Хоча знаю я всього лише мінімум з того, що можуть нам запропонувати нові технології.
Я вже не боюсь відкритих уроків (я в принципі і не боялась, однак завжди хотілося чогось нового, і ніяк не можна було надумати щось цікаве). Хоча свого часу я проводила урок літератури із використанням нетбуків, але як би я його зараз провела!!!
Час так швидко летить, уже 4 модуль, і розумієш, що вже скоро травень і шкода, якщо із завершенням курсів азарт до нововведень зникне.
Любов Михайлівна, діти всі гарні та розумні, єдине можуть бути ліниві :) Проте вчитель коли проводить урок, все одно, що збирає конструктор і на публіку можна зіграти яскраво, геніально та класно. Відверто кажучи не люблю таких уроків на публіку, бо як показує практика така "показуха" лише на відкриті уроки, а потім буденні "скучні" уроки. Суть в тому, щоб такі технології використовувались для допомоги учителеві та зацікавленості учнів кожен день.
ВідповістиВидалитиА на рахунок азарту до нововедень :) не хвилюйтесь він не зникне! Якщо сьогодні декілька вчителів будуть використовувати новинки технологій та сервісів, завтра "підтянуться" інші. Це як гра!
Любове Михайлівно, стосовно відкритого уроку.... Я можу допомогти реалізуватися вашому бажанню...
ВідповістиВидалитиЛюбове Михайлівно, стосовно відкритого уроку.... Я можу допомогти реалізуватися вашому бажанню...
ВідповістиВидалитиАлло Ігорівно, на наступний рік - хоч вагон. От піду на атестацію і ходіть, водіть, запрошуйте. А в цьому році вже часу немає))) Да і не всі модулі пройшли)
ВідповістиВидалити